رويانيان : ژوزه شکايت کرد ، ما هم وارد گود شديم (اخبار ورزشی)
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: سرمربي پرتغالي پرسپوليس شکايت کرد، وکيل ما هم وارد گود شد.


محمد رويانيان در گفت ‌وگو با خبرنگار فارس ابتدا در خصوص بازي با ملوان يک شانزدهم نهايي جام حذفي ايران اظهار داشت : بازي تقريبا مهم و سختي را در پيش داريم، اتفاقاتي براي ما در نيم ‌فصل اول افتاد و بايد در آستانه نيم‌ فصل دوم با قدرت به اين بازي حساس نگاه کنيم .

وي افزود : اما به نظرم اين هم با بازي‌هاي ديگر هيچ فرقي ندارد ، ما در انزلي مقابل ملوان بازي کرديم و آنها هم حالا بايد در تهران با ما بازي کنند . اگر بچه‌ها همت کنند و بخواهند قطعا ما برنده بازي هستيم .

رويانيان ادامه داد : خوشبختانه بچه‌هاي ما بسيار شاداب و سرحال هستند و همه چيز در اردوي ما بسيار خوب و فوق‌العاده است . بايد با يک اراده همگاني فردا به پيروزي برسيم.

رويانيان در خصوص جلسه امروز با ژوزه نيز گفت : ژوزه يک شکايتي از ما به فيفا کرده تا الان اين حرف را نزده بودم ؛ ما هم وکيل‌مان را وارد گود کرديم . اين کار به ضرر ژوزه است چون احتمالا چهار سال بايد براي رسيدن به پولش بدود .

وي افزود : ما اصرار داشتيم تا با توافق همه چيز درست شود او خودش اصرار داشت ما به او مبلغي بدهيم و با وي توافق نهايي کنيم . بر سر آن مبلغ با يکديگر نظرمان يکي نبود ايشان حتي 30 درصد به ما تخفيف داد . ما هم به او پيشنهاد داديم که 50 درصد پولش را بگيرد که اگر موافقت کند با او فسخ مي‌کنيم و رضايت وي را خواهيم گرفت .

رويانيان تأکيد کرد : ايشان از ما شکايت کرده و گفته پول مرا نمي‌دهند و در ايران بلاتکليفم ، من هم از ادامه اين کار هيچ ترسي ندارم و اين طور نيست که بخواهد پولش را کامل بگيرد چون حداقل چهار سال طول مي‌کشد من از حق پرسپوليس دفاع مي‌کنم .

وي درباره دلخوري از بازيکنان پرسپوليس نيز گفت : من به بازيکنان گفتم تا الان اگر ايرادي داشتيد مي‌گفتيد مربي به ما بازي نمي‌دهد و يا ارتباط خوب برقرار نمي‌شود الان ديگر بهانه‌اي در کار نيست ، شما هستيد و هواداران پرسپوليس .

وي افزود : من بازي جديدي از آنها نديده‌ام که بخواهم درباره‌شان قضاوت کنم ، اما خسته نيستم و مشکلي هم ندارم .

رويانيان در خصوص اظهارات مسئولان ملوان و کادر فني اين تيم نيز گفت : متأسفانه برخي‌ها پاي خود را بيش از گليم‌شان دراز مي‌کنند و درباره پرسپوليس و داوران اظهار‌نظر مي‌کنند . الان جوي ساخته‌اند که معلوم نيست بازي 11 به 11 برگزار شود يا خير . اين نشان مي‌دهد کارهايي خودشان در گذشته انجام داده‌اند و الان مي‌خواهند با پاپوش ديگران را زير سوال ببرند .

وي افزود : اينها مي‌خواهند روي کارهاي خود سرپوش بگذارند ، اين موضوع قابل پيگيري است و من اين کار را با قدرت انجام مي‌دهم . بر روي اين موضوع بررسي اوليه داشته‌ام و بايد بگويم رفتارشان خوب نيست . من به بازيکناني که درباره اين بازي صحبت کرده‌اند حرفي ندارم چون بايد براي بازيکنان ارزش قائل شد اما برخي دوستان فضاها را پرالتهاب مي‌کنند درست است که رقابتي بايد فردا انجام شود اما ما همه ايراني هستيم و بايد اين را قبول کرد .

رويانيان ادامه داد : اين موضوع را به صورت جدي پيگيري خواهيم کرد . اصلا هر اتفاق ناجوانمردانه‌اي را پيگيري مي‌کنم از هواداران هم مي‌خواهم با حضور گسترده خود در بازي فردا صد در صد از پرسپوليس بدون اهانت و توهيني حمايت کنند . ما دوست نداريم مثل ديگران باشيم که 90 دقيقه در ورزشگاه‌ها فحش مي‌دهند . فرهنگ ما يعني پرسپوليس و هوادارانش بالا است و بايد با صبر و حوصله تيم خود را حمايت کنند . من از هواداران مي‌خواهم که پشت اين بچه‌ها باشند و در اين شرايط حساس باز هم مثل کوه پرسپوليس را تنها نگذارند .

وي در پايان در پاسخ به سؤالي آيا خودتان هم به آزادي مي‌رويد يا خير گفت : 10 بار هم گفته‌ام تا وقتي که ورزشگاه‌ها کاملا جو آن ارزشي و اخلاقي نباشند نمي‌توانم به ورزشگاه بروم اما کنار ورزشگاه مي ‌روم و سپس بر مي‌گردم .
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان